fredag 16 januari 2009

Bio?

Jag ville gå på bio ikväll och gå och se Bröllops Duellen. Den verkar faktiskt riktigt rolig :) Men då ska man ju absolut vara sjuk och måsta vara hemma....
Tror nog att jag ska packa lite saker snart, ta cykeln och gå hem till älsklingen. Eller bara gå utan cykeln. Det är nog lättast så...

Sen så har jag bytt mobil. Jag blev lite småless på min rosa Sony Ericsson, så jag bytte till Motorolan. Jag vet att den egentligen inte är så mycket bättre om man ser till vad den kan göra, men den är ju sjukt mycket snyggare.

Ta det lugnt ikväll ;) (A)

1 kommentar:

  1. Vi får fara och se den då vi får pengar! För jag är pank nu :/

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...