torsdag 15 januari 2009

Blä...

Jag har sjukt tråkigt. Jag är less på att städa, orkar inte surfa mer, det finns inget spännande på TVn, våra degus är upptagna med sitt och jag är för sjuk (+ att det är för kallt) för att ta en promenad. Har jag tur börjat det nå roligt efter 2 and a half men. Tror att jag redan sett det avsnittet. Nåväl.
Imorgon tror jag att jag ska rensa i garderoben ordentligt. Jag vet att jag har många påsar med gamla tidningar, skor till förbannelse (dom får inte plats i garderoben längre...) och ännu mer kläder - igen. Undrar var jag får allt ifrån (A)?

Aja. Hoppas din kväll är bättre än min. Inte för att det krävs så mycket för det....

1 kommentar:

  1. Det är synd om dig! Imorgon ska jag banne mig hinna med BÅDA bussarna!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...