måndag 12 januari 2009

Första skoldagen

Sådärja ja. Då har man uthärdat första skoldagen. Men vet ni vad? Det var inte så farligt trots allt.
Snart ska jag pallra mig hem till äslklingen. Han har byggt ett hus till mig i Sims. Och jag är nyfiken på hur det ser ut. Sen så har jag kvar min B&J Cookie Dough där. Men inte länge till ;)

Imorgon blir det en lugn dag. Vi ska ha projektarbete hela dagen, så om jag har tur kanske jag slutar lite tidigare. Kan behövas för jag och Jenna ska på stan igen. Har fått ett presentkort på ca 150 kr hos H&M av älsklingen. Jag + pengar = väldigt dålig kombo. Dom har en benägenhet att försvinna...

Nu ska jag fara hem till äslklingen. Lovar att lägga upp en bild på nyskorna då jag kommer hem. Hörs sen ;)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...