lördag 17 januari 2009

Good luck Chuck

Hellu. Ledssen för dålig uppdatering. Idag har jag mest spelat Sims (ok, bara spelat Sims) och igår så såg jag på film med Simon och John. Först såg vi Wanted (igen) för John hade inte sett den. Då den var klar och vi kommit överrens om hur överdriven den var för att vara film blev det att se Good Luck Chuck. Den var ju helt underbar och väldigt underhållande. Se den om du inte redan sett den.


Annars så mår jag mycket bättre. Jag har inte lika ont i halsen eller i örat. Så förhoppningsvis är jag helbra på måndag.

Jörgen (mammas kille) är i London (den jäkeln). Såklart att jag ville med, emn fick inte det (tack för den...) för av någon helunderlig anledning vill jag till bla Harrods. Och det vet han mycket väl om. Så för att göra det hela ännu värre (hur man nu kan göra det) så mmsar han bilder från Harrods. Morr på dig. Men men... Jag få ta och spara pengar och fara dit. Snart så...

Så fort jag vill bli lite gladare och sätter på någon låt i iPoden så blir det antingen Panic At the Disco, My Chemical Romance, Fall Out Boy eller Korn. Hur kan man inte bli på bättre humör av deras låtar?

PATD - Nine in the afternoon


Back to the street
Down to our feet
Losing the feeling of feeling unique
Do you know what I mean?

MCR - To the end

She keeps a picture of the body she lends.
Got nasty blisters from the money she spends.
She's got a life of her own and it shows by the Benz
She drives at 90 by the Barbies and Kens.
If you ever say never too late.
I'll forget all the diamonds you ate.
Lost in coma and covered in cake.
Increase the medication.
Share the vows at the wake.
(Kiss the bride)

If you marry me,
Would you bury me?
Would you carry me to the end?

FOB - Dead on arrival

This is side one
Flip me over
I know I'm not you're favorite record.
The songs you grow to like never stick at first.
So I'm writing you a chorus, and here is your verse

Korn - Twisted transistor


Hey you, hey you, finally you get it
The world ain't fair, eat you if you let it
And as your tears fall on
Your breast, your dress
Vibrations coming through
You're in a mess

A lonely life, where no one understands you
But don't give up, because the music do

1 kommentar:

  1. Du är inte den enda som slösar bort livet med tv / dataspel >_< jag har slösat bort 2 dagar på GameCube >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...