fredag 9 januari 2009

Hostmedicin

Är jag konstig som faktiskt gillar hostmedicin? Dock så var eftersmaken en stund senare inte den bästa. Men men.
For och hämtade ut paketet idag. Gick från älsklingen till mackarna, det är inte världens bit dit, men det var lite småkallt ute. Men då jag skulle hem med paketet (som var lite större än jag trodde) så kom Jörgen och hämtade mig.
Schampoot luktar helt underbart och funkar det på mitt hår så blir det det schampoot jag kommer att använda. Men jag har inte provat plattången än. Det blir imorgon då jag ska på stan med Jenna. Ska bli supertrevligt. Men sen så ska hon hem, vilket sög lite grann.
Men vi får se hur mycket shoppande det blir imorgon, beroende på vad mamma och Jörgen säger om överraskningen. Men dom verkar rättså på, så då blir det dyrt för mig. Men vad gör det?

Nu ska jag se klart My Super Sweet 16 och sen ska jag äta. Ha en trevlig fredagskväll. Ta det lugnt med vad du än ska göra!

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...