onsdag 7 januari 2009

Inte kul...

Fin va? Tog den bilden med min helt vanliga digitalkamera. Jag har märkt bilden så det ger inget om du tar den....
Min stora dator har verkligen gett upp hoppet nu. Den känner inte av laddaren så det är snart slut ström på den. Det är därför jag sitter vid den lilla datorn...

Sen så far Jörgon till London nästa vecka, och jag får inte ens följa med. Det suger lite grann. Tänk på alla sevärdigheter och shoppingmöjligheter. Men jag ska nog få han att gå på ett par ställen iallafall. Eller försöka. För jag tror inte att han kommer att göra det (jag kör med omvänd psykologi, funkar nästan jämnt. Men mest troligen inte om han läser det här...)


Idag har det verkligen inte hänt sådär otroligt jättemycket. Jag har suttit framför datorn och sett Veronica Mars -maraton på 2:an. Undrar varför jag aldrig sett det förut, det var ju ett superbra program.

3 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...