söndag 4 januari 2009

Maximal otur

Nu är jag hemm från Fällfors. Då jag och SImon kom dit på fredag kväll blev jag tvär kall med världens huvudvärk. Visade sig att jag hade över 38 graders feber. Det var inte precis så jag tänkt att helgen skulle bli, säng/soffliggande... Jag som hade tänkt vara ute osv, men nej då blir man sjuk.
Sen nu idag/inatt så svällde mina halsmandlar upp, rejält. Och dom var ju inte små från början heller.... Så då man äntligen blir feberfri så får man halsfluss. Otur. Så nu måste jag avboka tandläkartiden imorgon och ringa och prata med vårdcentralen istället. Har man tur får jag operera bort halsmandlarna och om jag har otur, ja, då blir dom kvar...

Ikväll blir det att ta det väldigt lugnt. Ska se på Gossip Girl och efter det ska jag läsa en massa ur Breaking Dawn. Jag vill bli klar med den innan skolan börjar om igen...

1 kommentar:

  1. Det är synd om dig! Halsfluss är hemskt hemskt hemskt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...