tisdag 13 januari 2009

Mer shopping

Jag vet inte riktigt vad jag gör, men så fort jag har varit på stan kommer jag hem med minst två påsar med saker. Idag så blev det förhandsbokning av The Sims 3 Collectors Edition. Jag vet, jag är en simsnörd. Men releasedatumet för Sims 3 börjar ju närma sig (17 februari). Sen så måste jag inte till Game igen nån dag för att köpa en sak till antingen mig själv eller till Simon. Den hade lite humor faktiskt ;)
Jag hittade en supersöt omlotttunika för 99 kr inne på Gina Tricot. Dock så var den väldigt urringad. Men som tur är så finns det linnen. Nej, Jenna jag vill inte blotta mig för alla! Jag ska lägga upp en bild då jag sitter vid andra datorn, men just nu har jag varken en kabel till kameran eller minneskortläsare på datorn. Vilket suger.
Hade supertrevligt på stan med Jenna och Malin. Vi måst egöra om det snart igen.

Ikväll blir det att ta det lugnt. Just nu är ja barnvakt till Maya och senare ska jag förbi Simon.

1 kommentar:

  1. Det är INGET fel med att ha urringat lite då och då! Brösten är där av en anledning, var nöjd med vad du har!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...