onsdag 28 januari 2009

Pluggdags

Nu måste jag plugga lite grann... Iallafall läsa mikrobiologin så jag kan den. Engelska orden är lätta ;) Men mikrobiologin... Det blir nog lite krångligt tror jag...
Imorgon... Hmmm... Då blir det att som vanligt sluta tidigare. Och mest troligen att ta första bästa bussen hem till älsklingen :) Jag vet att han vill det ;)

Jag for som sagt hem till Simon och såg på film. Han hade fått hem Underworld Rise of the Lycans. Kvalitén var ju inte den bästa och textningen var på ett östeuropeeiskt språk. Sa jag att ljudet inte heller var dte bästa? Men vem bryr sig, filmen var ju bra ändå ;) Längtar tills den kommer ut på DVD för då ska jag köpa den :)

Gaaah xD Nu måste jag gå och plugga så jag inte tjabblar bort det och måste stressplugga i bussen imorgon... Det är inte kul.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...