onsdag 14 januari 2009

Religionsarbete

Sitter och kämpar lite lätt med mitt religionsarbete. Vi ska skriva och redovisa om valfri religion eller icke religiös livskådning. Jag valde att skriva om Wicca. Den verkar faktiskt rättså intressant. Och nej, det ingår inte offer av levande eller döda människor och djur...

Snart är det lunch, dock inte den bästa; pasta carbonara. Men det kunde ha varit värre. Men vi får se hur bra det går att äta, min halsmandel har svällt upp igen och jag har psykat ont i halsen.

Nu måste jag nog fortsätta arbeta utifall att läraren får för sig att komma hit och se hur det går för mitt arbete.

2 kommentarer:

  1. Religionsarbetet var helt klart det roligaste av alla uppdrag vi hade :}

    tät tvåa var energiuppdraget (A)

    SvaraRadera
  2. Pasta carbonara är ju gott! Jag har sovit hela dagen, nått säger mig att jag behövde det!

    Ska börja jobba snart!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...