söndag 18 januari 2009

Tjejkväll

Eftersom att min älskling ska vara hos sin pappa i veckan, tänkte jag passa på och umgås med Malin och Jenna, heelt själv. Bio och middag blir nog bra. Jag känner mig peppad. Onsdag blir superbra (för mig) för då får jag något annat att tänka på än bara redovisningen.
Imorgon blir det att arbeta järnet. Jag har än så länge bara skrivit abretet, men jag behöver en powerpoint också. Så jag känner mig lite efter. Men det löser sig, för det gör det jämnt.

Nä nu ska jag fortsätta se på Top Model och lista ut ett bra sätt att få bort popcorn biten som fastnat mellan tänderna. Det suger.

EDIT

Vi har pratat med Malin. Hon hade tydligen redan sett filmen (Bröllopps duellen). Men hey, det kommer fler chanser.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...