måndag 9 februari 2009

090209

Dagen kunde ha varit bra. Om jag hade kunnat få somna igår utan att höra på när Johanna + co tar död på lite bra låtar på SingStar, så hade förhoppningsvis dagen blivit lite bättre.
Dock så var det trevligt med sällskap på bussen idag. Malin skulle till skolan för att ha första hjälpen kurs, men den var inställd fick hon reda på då vi var nästan vid skolan. Inte kul.
Sen så har dagen varit helt ok. Om jag kunde komma ihåg bättre vad vi hade om. Jag vet att vi pratade om viltskötsel och älgar. Men det mesta har jag glömt bort. Jag var som sagt inte det minsta lilla pigg.
Sen så kom lunchen. Och då var det risgrynsgröt. Suck säger jag bara. Jag åt en väldigt liten klick gröt och två mjukmackor. Verkligen inte min dag idag.
Jag lyckades tappa lilldatorn i golvet. Den gick inte sönder eller så, den funkar precis som innan. Men det var ju lite väl onödigt att kliva på laddkabeln...
Vi fick sluta tidigare (yay). Warro var förbi skolan och skulle till Malin sen = Han kör förbi stan. Men nej, han var redan i stan >.<.
Men jag hann med bussen från stan hem. Dock så var den överbefolkad med bland annat småtjejer som inte riktigt kommit på det där med sminka sig rätt (och att vita jackor inte funkar bra med foundation/brunkräm).
Väl hemma så var jag vrålhungrig. Och då var det såklart fiskpinnar av alla maträtter till middag. Inte min dag alls msåte jag säga....
Men, än så är inte dagen slut. Så det finns lite hopp kvar....

3 kommentarer:

  1. Du pratade ju med mig på bussen, det borde ju varit en ljuspunkt!

    SvaraRadera
  2. Är det fredagen den 13 dag?!?!?
    Stackars dig :( Hoppas du får en bättre dag i morgon :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...