onsdag 11 februari 2009

090211

Godmorgon bloggen. Nog för att deflesta av er inte vaknar förrän om någon timme, men ändå. Idag sov jag faktiskt riktigt länge. Tror inte jag steg upp förrän efter sex någon gång. Så härligt.
Nu är det dags för frukost och sen blir det att pallra sig till skolan.
Idag så har jag fortfarande viltvård. Vi ska välja varsitt djur och typ kolla över vilka biotoper den trivs i och hur man kan få dom att föröka sig ;) Typ.
Sen på eftermiddagen ska jag prata inför skog 2. Angelika fick ta den som var på morgonen för hon kunde inte vara med på eftermiddagen. Aja.
Längtar då tills jag kommer hem igen. Ska typ powernapa då (A)

Ha en trevlig dag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...