lördag 14 februari 2009

14e Februari

Då var det den dagen de flesta singlar bävar för, alla hjärtans dag. Ja, den är överskattad. Och man kan visa sin älskling hur mycket man älskar denne det övriga året. Men jag tycker det är trevligt med alla hjärtans dag. Då får man en dag som man kan ägna endast till personen man älskar.
Bara för att min inte är ihop med någon så betyder inte det att man inte kan fira den med någon man gillar. Är man singel kan man ju fira den med sin bästa vän, eller någon annan som står en nära.
Och har ni tänkt på att om man säger att man inte ska träffa sin älskade på alla hjärtans dag så tittar folk konstigt på en?
Oturligt nog så ska jag till Fällfors vid två-tiden idag, så jag och Simon kommer inte att hitta på något ikväll som vi brukar göra på alla hjärtans dag. Så vi myste igår istället. Vi satte oss och såg på en film som gick igår. Har ingen aning om vad den hette, men det var en väldigt grå framtidsfilm.
Nu ska jag göra mig klar för att fara. Har lite saker kvar att fixa.
Men jag är tillbaka igen på måndag. Har halvdag på måndag, så jag börjar tolv.
Hoppas du får en supermysig alla hjärtans dag :)

2 kommentarer:

  1. Som du sa denna dag är överskattad. Ha så kul i Fällfors.

    SvaraRadera
  2. Jag håller me, <3-ans dag är överskattad, men ändå, så känner man att man nästan måste hitta på ngt speciellt (A)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...