söndag 8 februari 2009

Bilder från bowlingen

Här har ni då en del av bilderna. De flesta blev för suddiga. Men här har ni ett par stycken iallafall :)
Emma fick nog en strike, det är därför hon dansar lite lustigt ;)
Jag lovar, tjejen till höger om mig var nära på att sparka mig i huvudet. Och jag lovar att jag har full koll på klotet :)
Malins spelstil
Simons spelstil
Se hur klotet studsar ;)
Johns spelstil
Malin var inte särskilt villig att hamna på bild. Men vi lyckades.
Ja, John. Du blir uthängd på min blogg ;) Här får du för att du förstörde bilden på mig och Simon ;)
Ja, jag är så pass blek att UV-ljuset reflekteras...
Malin försöker inte alls att slå Simon i huvudet med klotet ;) Det ser bara ut som det :)

1 kommentar:

  1. Jag måste ju faktiskt nämna att din stil ser helt livsfarlig ut för dom andra! Och ja, du är verkligen sådär vit!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...