söndag 22 februari 2009

Bloggen I'm home!

Jag for som sagt till Fällfors i fredags. Men det kan ni inte ha missat, inga blogginlägg sen i torsdags? Men nu är jag hemma. Äntligen.
I fredags for ajg som sagt på stan med min farmor.
Innan hon, pappa och farfar kommit in till stan så gick jag på Subway med Daniella, Tora och Daniellas hund Sensi (stavning?). Jag fick beställa åt Daniella, hon skulle ha en lika macka som jag brukar ta :) Tora visste inte riktigt vad hon ville ha så vi stod och kollade på deras urval. Och vem möter man inte i kön om inte Lisa (surprise, surprise, NOT!).
Jag, Diella och Tora satt och pratade om det ena efter det andra fram tills farmor ringde och sa att dom var i stan. Då mötte jag upp dem vid busstationen för att lämna av en massa onödiga saker... Sen gick jag och farmor och åt på Subway ;)
Efter lunchen blev det shopping utan dess like. Bilder kommer upp då jag kommer till Simon, hinner inte det just nu...
Vi gick in på MQ för att kolla på rean. Farmor köpte en multifärgad halsduk för 49 kr (ordniarie pris 249 kr) till mig. Den är supermysig ;)
Sen så irrade vi omkring på stan och gick in i nästan alla butiker. Jag fick ett par svarta jeans som kostat 700 kr, men om hon betalade 175 kr för :) och sen så blev det en mascara, vårskor och en tunika från Gina. Har för mig att det blev nå mer, men då kommer jag nog på det då :)
Nu ska jag packa klart osv. Simon börjar bli lite otålig nu ;) hörs snart igen ;)

3 kommentarer:

  1. Vad är det man brukar säga: Shop until you drop.Verkar finnas mkt på rean, har tyvärr inte kollat in den själv.

    SvaraRadera
  2. Hahaha om jag skulle shoppa tills jag dör så får jag shoppa väldigt länge ;)
    Passa på nu när det är det sista kvar.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...