fredag 6 februari 2009

Gårdagen

Ledssen för att jag inte skrev något igår. Men jag tappade helt bort tiden.

Jag fick som sagt sluta tidigare igår, och idag är jag ledig. Det är nå studiegrejs för lärarna, så det är därför jag är ledig.
Igår så var det snöstorm. Jag borde ha tänkt på att om man hör plogbilen vid sju på morgonen, så kan det inte vara bra väder ute, då den i vanliga fall skottar efter att jag farit till bussen.
Man höll verkligen på att blåsa iväg igår. Inte kul.
Jag träffade på älsklingen på stan, så vi tog bussen hem till mig och gjorde varsinn kopp med varm choklad och åt en muffins. Väldigt mysigt ;)
Efter middagen började vi spela Underworld. Jag vet att spelet är helt värdelöst. Men dom dagar man bara vill döda något, så är det bra. För det enda man gör är att skjuta varulvar eller krossa vampyrer. Ju fler desto bättre.
Och hux flux var klockan tio. Tiden bara flög fram och jag blev tvär trött och somnade >.<.

Och nu har jag och Simon precis ätit lunch/frukost. Riktigt gott. Och nu ska vi fortsätta spela Underworld och sen ska jag spela Wii. Ikväll blir det bowling. Det var å planerna igår...

Hörs senare ;)

1 kommentar:

  1. I fall ni tröttnar på Underworld så är ni välkomna hit till oss och skotta snö. Vi har så det räcker till både dig och Simon ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...