söndag 1 februari 2009

Godnatt

Nu är det dags att gå och sova. Jag har sytt om jackan, bytt plats på knapparna osv så nu sitter den som den ska :)
Jag hinner tyvärr inte lägga upp bilderna från idag, är helt slut. Men jag lovar att dom kommer upp imorgon :) ska dra med lilldatorn till skolan :) Så då ska jag fixa det.
Men nu ska jag krypa ner i sängen, bläddra i nya Cosmopolitan och börja läsa på den nya boken.
Så godnatt på er ;)

Pssst... Det är alltid kul med kommentarer, så kommentera ;) Jag vet att Simons faster Maria är duktig på det ;)

2 kommentarer:

  1. Vad duktig du är som syr och fixar. Har lite byxor som skulle behöva sys om ;)
    Ska bli kul att se bilderna från Luleå :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...