onsdag 18 februari 2009

I'm cleaning out my closet..

Nu har jag rensat i min garderob. Denna gång blev det kläder som jag vill ha kvar men inte kommer att använda förrän mycket senare och handväskor som ingick i samma kategori som fick åka ner i sopsäckar. Det blev drygt en sopsäck med bara kläder jag inte använder men som jag ändå vill behålla och en halv (!) sopsäck med handväskor som jag inte vill slänga men inte använder. Så nu blev det mycket bättre ordning där. Får snart ta tag i byrån och börja rensa ur den. Men inte idag. Är helt less.
Har även varit duktig och rensat pumpen och bytt vatten (igen) hos Villgott. Kände att det inte blev riktigt rent då jag gjorde det igår, så jag gjorde det idag igen ;)
Jenna fick följa med hem idag. Ibland behöver hon ju komma till sitt tredje hem, fast jag tror inte hon har varit hemma hos sig på ett tag. Av någon anledning (inga namn nämda, men Elmer) så föredrar Jenna att vara kvar i Burträsk.... Men idag lyckades jag få med henne hem till mig :D
Annars ikväll blir det inte så mycket. Jenna ligger och sover i min säng och känner att det verkar lockande, men jag ska stå emot. Man kan ju inte gå och lägga sig vid halv nio heller xD Kan kan man alltid, men då kommer jag vara pigg vid tre-tiden istället, och det vill jag ju inte.
Nu ska jag fortsätta med min engelskasaga, den ska lämnas in imorgon xD Hade helt glömt bort den...
Aja. Hörs igen imorgon :)
Pssst... Jag vet att stavningen här inte är den bästa. Men oftast skriver jag halvt sovande (som nu) och då är stavning inte ens bästa vän....

2 kommentarer:

  1. min garderob skullle behöva sig en omgång med ;)

    SvaraRadera
  2. haha :) då man inte hittar något däri eller får igen dörrarna är det dags för rensning ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...