fredag 13 februari 2009

Igår

Förlåt att jag inte skrev något igår. Blev fast hemma hos Simon.
Vi fick sluta extra tidigt ifrån engelskan, så jag och Jenna gick in till Burträsk för att ta halv trean hem. Medans vi väntade på att ta bussen var vi hos LoeLoe, Mörten och Elmer. Trevlig lägenhet (A).
Väl framme i stan gick vi och hämtade ut min apu-ersättning som jag fick. Efter det blev att spendera lite pengar. Tyvärr så köpte jag inte riktigt det jag var ute efter. Hade tänkt att köpa ett nytt linne från Gina. Hade sett ett par snygga från deras hemsida. Men självklart så finns de inte inne. Aja. Men jag köpte ett bälte från Cubus. Byxorna börjar bli förstora >.< Det är ju bra på ett sätt, men lagomt kul då byxorna är nästan nya. Sen så hade jag fått 20% rabatt inne på H&M + att jag hade kvar pengar på ett presentkort. Så jag köpte torrschampoo och en skrubbkräm som luktade mums.
Sen tog jag bussen hem till Simon. Där bytte vi om till träningskläder och gick på gymmet som ligger vid han. Dock så var vi inte där så länge, men ändå. Sen så blev det middag. Jag vet inte varför, men jag var så sjukt trött. Så jag powernapade i en halvtimma. Sen somnade jag om. Och sen vaknade jag ett par gånger till. Men jag orkade bara inte gå hem, så jag somnade om igen vid halv nio och vaknade igen 5 i sex imorse. Så totalt så sov jag nästan tolv timmar...

Nu är det dags för historia, sen ska jag vara duktig och ta bussen hem på direkten då jag kommer in till stan ;)
Kvällens planer? Tja, bio och middag ute med älsklingen :)

3 kommentarer:

  1. 12 timmars sömn!! Inte illa. Ha det så trevligt i kväll.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, det måste känna ovärt å gå till gymmet, bara för att gå hem efter ett litet tag XD

    SvaraRadera
  3. Jag tycker det är en riktigt trevlig lägenhet, eller så är det folket i den som är trevliga :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...