måndag 23 februari 2009

Måndag...

Jag vet att jag tjatar om måndagar, men det finns ju inge tråkigare än dom dagarna.
Just nu sitter jag och lyssnar på Korn MTV Unplugged. Låter sådär.
Ikväll blir det att ta det lugnt. Eller fixa med uppdraget. Jag tappar en dag imorgon, på förmiddagen ska jag prata med häst tvåorna om Auschwitz och halv tolv ska jag till Balder för att vara med på en temadag. Det enda bra med imorgondagen (förutom semlorna, du har väl inte missat att det är fettisdagen imorgon?) är att jag får sluta tidigare. Vilket kommer att innebära att jag kommer gå en stund på stan ;) Får se om jag hittar något nytt. Behöver fortfarande ett par handskar + att jag ska gå förbi H&M för att se om dom fått in torrschampoot, annars får det bli att köpa den dyrare ifrån Åhléns. För nu när jag inte har sprayen så är mitt hår ett rent helvete. Inte bra alls....
Nu till något gulligare, Simons pappas familjs nya kattunge. Dom har en vuxen och i fredags fick dom hem en kattunge :) Übersöt.

Bortse från reklamen som gick på TVn...








1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...