tisdag 10 februari 2009

Men vad i piiiiiiiiip

Tänkte börja med de roligare nyheterna. Jag har hämtat ut min studentmössa. Så bilder kommer upp imorgon ;)

Det andra är att en Bodil ringde mig och frågade om ett mejl hon fått av mig. Jag ska tydligen ha tipsat henne om hur man går ner i vikt xD Men jag har ju inte ens skickat något. Så jag blev inte direkt glad. Men (artig som jag är) jag tackade henne för att hon meddelat mig att 'jag' har skickat det...

Hinner inte skriva så mycket mer. Hörs imorgon

3 kommentarer:

  1. Skumt att det kom från dig när du inte skickat något. Vad nostalgisk jag blir när jag hör talas om studenten......Den var rolig den :)

    SvaraRadera
  2. Haha hon kanske tog åt sig ^^

    SvaraRadera
  3. Jag vill oxå ha batningstips ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...