onsdag 11 februari 2009

mmmm... Semlor

Ibland är klassen världens bästa. Och ibland är den den värsta man kan hitta åt. Och idag var den faktiskt riktigt bra.
Vi satt ju idag och arbetade inne i jaktboden. Vi började prata om semlor, hur och varför vet jag inte. Så helt plötsligt så bestämdes det att två av killarna skulle ta den enes bil ner på byn och köpa semlor till de som ville ha. Dock när dom kom tillbaka med två semlor var och vi hade beställt en var, så var det bara att tacka och buga och äta upp (A). Men gott var det då. Det blev inte så mycket till lunch idag. Skol (och köpt)pyttipanna är inte min favorit om man säger så. Visst om den är hemma gjord. Men det är inte den i skolan.

Så nu ska jag fixa lite med olika saker sen så ska jag ringa Simon för att höra om han skulle komma förbi :)

2 kommentarer:

  1. Semlor.............MMMMMMM vad gott!!!! Kan man inte få för mycket av.

    SvaraRadera
  2. Aldrig hände det att min klass bjöd på semlor >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...