måndag 9 februari 2009

Nejmen vad...

Nä nu blir jag lite ledssen... Jag har längtat länge efter the Sims 3. Jag vet, det är barnsligt osv, men jag älskar Sims-spelen... Nu snart så släpps som sagt trean, och jag var tidigt ute med att förhandsboka samlar exemplaret och väntat till den 17 februari som de i butiken sa till mig att spelet släpptes. Nu när den 17 börjar närma sig började kolla efter priset på spelet. Det kan vara trevligt att veta hur mycket jag kommer att måsta behöva betala. Och utan rabatt-grejs som jag har, så kommer spelet att kosta 699 kr... Där rök mina planer om nya fina kläder. Och på den hemsidan stod det att spelet släpps den 11 juni. Då blev jag lite förvånad, det var ju inte det som var sagt till mig. Så jag börjar kolla runt och det varkar som att det är i juni det släpps. Aja... Då är det bara att härda ut till sommaren helt enkelt...

Den andra saken som är väldigt ledsam är att jag tappat läsare. Och det är inte fem-sex stycken. Nej, det är över 20 st (!). Va? Vad hände? Aja... Hoppas det bara var något tillfälligt och inte permanent.

Nu får jag hoppas att de som försvann kommer snart igen ;)

3 kommentarer:

  1. Skärpning alla som slutat läsa denna blogg, den är ju jätte bra :) Hoppas du återfår alla läsare som du förlorat :)

    SvaraRadera
  2. Det är synd att det är så försenat, undra varför?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...