tisdag 17 februari 2009

Skoltrött

Usch. Jag vill hem. Nu. Jag är sjukt less på att vara kvar på solan. Kan ingen komma och hämta mig? Hade jag varit smart hade jag ju tagit kvart över tvåan hem. Men jag upptäckte försent hur mycket klockan var och nu är det definitivt för sent för att ta bussen. Så då är man fast här till fyra då. God damn it.
Annars har väl skoldagen varit bra. Har skrivit klart det jag började på igår, att skriva om mitt första vilt jag sköt var inte direkt svårt om man säger så...
Ikväll så blir det nog att rensa i garderoben. Det har börjat bli en dålig vana. Att man måste rensa garderoben ofta måste ju betyda att jag köper för mycket kläder. Men det tror jag inte på.

Kollade just på mina händer och upptäckte hur enormt torra dom är. Så jag behöver en extremt fet body lotion och ett par handskar. Händerna uppskattar tydligen inte att ava handsklösa i över -20 grader. Så det måste fixas till.

Idag är det tisdag. Blä... Imorgon händer ingenting. På torsdag blir det nog att träffa farmor på stan + att det mest troligen är då the Sims 3 släpps (enligt våran spelbutik). På fredagen ska jag kanske till Fällfors igen och kommer nog hem igen på söndagen. Lät inte alltför jobbigt.
Nä nu måste jag gå innan jag svamlar iväg alltför mycket ;)

4 kommentarer:

  1. Ja ett par handskar eller två skulle ju vara bra om du inhandlade i denna kyla. Det kommer nog att bli kallare framöver. BRRRRRR!!!!

    SvaraRadera
  2. Om du ska köpa the sims 3 så köper jag gärna alla dina the sims 2 expansionspaket XD säg bara vad du ska ha för dem XD

    SvaraRadera
  3. svar till maria:
    det värsta är att jag fortfarande inte skaffat mig ett par handskar, vilket jag ångrade imorse...

    SvaraRadera
  4. svar till thelema:
    aldrig att jag kommer att sälja mina Sims 2 spel :O är du tokig XD?!
    Därimot får du låna dem :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...