lördag 7 februari 2009

Snöskottning

Idag har jag och Simon varit lite överengagerade. Till lunch gjorde vi varma mackor i järn (mums), efter det bakade vi två tigermjuk-kakor och efter det gick vi ut och skottade snö. Och det var inte lite snö heller. Inte kul alls.... Så nej Maria, jag och Simon orkar inte skotta snö hos er ;)

Igår så var det väldigt trevligt. Jag, Simon, Malin, John, Emma, Thomas och Sabina for och bowlade. Jag ska tydligen ha en annorlunda bowling stil. Jag tar sats genom att hålla klotet i huvudhöjd sedan häver jag armen rakt ut, svingar armen och klotet bakåt (dom var lite rädda för att få klotet i huvudet) och sedan kastar jag klotet framåt så den studsar på banan. Det är väl inge fel med den stilen?
Malin (den jäkeln) får inte följa med längre och bowla. Hon krossade oss rejält. Jag fick 308 p, John fick då mer än mig, Simon kom då sist och Malin fick över 400 poäng. Så nästa gång får Malin bara titta på och ge oss andra en slags chans att vinna ;)
Då bowlingen var klar vid tio-tiden så for vi förbi Thomas jobb för att ställa till ett par stolar och bord. Vi var framme i skabbis vid elva tiden... Och sen gick vi och lade oss.

Nu snart är det dags för middag ;) hörs senare :)

1 kommentar:

  1. ÅH så kul att bowla, nog för att jag suger men det är kul ändå. Du verkar ju ha en riktigt härlig stil. LIKE IT!!! Kan meddela dig att när Thomas bowlade så kastade han klotet bakåt....inte bra. Som tur var så var det på Wii spelet, men jag kan säga att gubbarna på spelet inte var så glada på honom.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...