onsdag 18 februari 2009

Tips?

Jag behöver verkligen hjälp med det här. I vanliga fall då vi har uppdrag så kan jag lista ut vad jag ska skriva om, det är ju inte så svårt att få ett ämne, hämta fakta och sedan skriva om det. Men det här uppdraget vi har fått är helt omöjligt. Vi ska göra en jakttidning inom klassen och skriva om sådant vi skulle vilja läsa om ur en riktig jakttidning. Jag har inte en aning om vad jag vill läsa om i en jakttidning, om jag ens vill läsa en tidnig om jakt. Det händer väl att jag bläddrar i en och då läser jag nästan bara serierna om det finns någon. Men jag är värdelös på att rita så det går ju inte. Annat spännande då? Kan vara insändare, det är alltid lika kul. Men hur ska det kunna ge mig högre betyg än bara G? Oh God damn it. Snälla ge mig tips om vad jag kan skriva om, men det måste vara inom jakt...

4 kommentarer:

  1. Skriv en vapenrecension om din Sako XD?? Vänta nu, det var fan en bra idé :O det tycker jag att du ska göra ! Skriv en vapenrecension om din Sako, titta i Jaktmarker & Fiskevatten å se hur de ska se ut så ska det nog ordna sig :D !!

    SvaraRadera
  2. Tyvärr så kan jag inte ge dig några tips :( Har ingen aning om vad man vill läsa i en sådan tidning. Men lycka till !!!

    SvaraRadera
  3. svar till maria:
    tack ändå för hjälpen :)

    SvaraRadera
  4. svar till thelema:
    men det kommer ju inte att ge mig bättre betyg heller XD
    men tack ändå :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...