tisdag 3 mars 2009

Barnhemmet

Goddag :) Kvällen spårade det ju inte lite grann heller + att jag var duktig på matte inne på Handlarn (hade med mig exakt så mycket pengar ;) )
Vi hyrde två filmer, Barnhemmet och Tropical Thunder.
Barnhemmet var hemsk medans man såg den, men nu i efterhand så förstår jag inte det hemska med den. Får ta och se den igen sen...
Sen så efter att Barnhemmet var klart gick vi in på mitt rum och spårade. Det pratades om det allra mesta mellan himmel och jord... Och då mest snusk. Sedan for Malin hem och då satte sig vi övriga och såg på Tropical Thunder. Men det var ingen som orkade se den, så vi gick och la oss och sov. Jenna sov redan från början, så för henne var det bara att rulla ut ur soffan och in på mitt rum ;)

Nu så mosar Simon Jennas rygg, hon läser gamla VR-tidningar och jag sitter vid datorn ;)
Hoppas du får en trevlig dag :)

1 kommentar:

  1. Måste nog se Barnhemmet. Vi (jag och Thomas) hade tänkt att se den för ett tag sedan, men det blev inte av.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...