söndag 15 mars 2009

the City

Sitter och ser på någon repris av the Hills från igår, om Whitney. Väntar på att tvätten ska bli klar så jag kan stoppa in den i torktumlaren och starta nästa tvätt. Jag börjar bli riktigt hushållig av, städar, lagar mat och nu tvättar.
Mamma har börjat kolla efter jobb i Norge. Hon börjar tydligen få hemlängtan (eller så beror det på den mycket bättre lönen). Och det senaste stället ligger 1 timma från Oslo, drygt 2 timmar till Göteborg, 25 minuter till en flygplats och det var tydligen nära till en stad där det går färjor till Köpenhamn. Förstår ni så härligt. Och ja, jag kommer släpa med mig så många jag kan (max 4 st = Simon, Jenna, MalinWarro). Aja. Det låter himmelskt enligt mina öron. Så nu blir det att lära sig norska och danska, för jag lär ju inte bara vara i Sverige. För jag har väl nämnt att jag tänkt flytta till Göteborg om typ ett år eller tidigare? Aja, då har jag nämnt det nu ;) Då blir det nära till min mamma (A)

Nu, snart är tvätten klar, så då är det dags att börja förbereda sig ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...