torsdag 12 mars 2009

Friluftsdag ;)

Jag och Jenna var riktigt duktiga idag. Dels så försov vi oss (öhm...) men efter det var vi faktiskt duktiga.
Vi gick från mig intill stan, från stan till Malin. Hos Malin lekte vi med übersöta Molly och min svarta tunika blev vit av hundhår.
Vi kollade även på Tyra Banks Show. Dagens ämne var tonårsgrviditeter. Väldigt intressant faktiskt. Då programmet slutat gick vi hela vägen hem till Simon och sa hej. Då vi hejat klart gick vi hem till mig. Så idag har vi varit riktigt hurtiga faktiskt ;)
Snart ska jag hem till älsklingen och vara hos han ett tag, men jag kommer att sova hemma (faktiskt). Men nu ska jag umgås lite mer med Jenna innan hon åker hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...