måndag 9 mars 2009

Happy Birthday!

Idag fyller min mamma 25 (Läs 39) år!. Ett stort grattis till dig mamma ;)
Jag är helt utslagen efter middagen. Jörgen hade gjort 2,5 smörgåstårtor, en med lax, en med skinka och halvan var vegetarisk. Riktigt riktigt gott. Och min Simon var snäll så han fick äta här han också.
Idag så var jag faktiskt lite överengagerad idag. Jag gick hela vägen hem (typ 2-3 km xD). Ivanliga fall tar det inte alltför lång tid att gå hem, men dom höll på att bygga om en gångväg, så jag blev tvungen att gå runt Anderstorpskolan och sen gå på gångvägen som går genom hela Anderstorp. Då jag gick mot den andra gångvägen mötte jag en gul och vit katt som låg på lur bakom en snöhög. Då jag gick förbi hoppade den mot mig. Sen gömde katten sig bakom ett träd och anföll mig igen. Korkade katt...

Och nu sitter jag hemma i soffan och ser på när mamma packar upp sakerna hon beställt från La Redoute. Eftersom att det är min mamma vi pratar om så kommer hon inte ihåg vad hon har beställt, så det är som en födelsedagspresent från henne till henne.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...