söndag 22 mars 2009

Jag ska f*sta dig

Yes. Nu är jag hemma från kalset. Var faktiskt riktigt riktigt trevligt. Det mesta spårade faktiskt. Lilla Oliver sprang runt i kalsonger och stoppade ner snö/isbitar i dem. Inte det smartaste precis.
Sen då jag + Sabina satt i soffan fick födelsedagsbarnet Alma för sig att skjuta en innebandyboll på oss. Nog för att tjejen är tre år, men jäklar vilket bollsinne hon har.
Sen så var ju fikat väldigt gott. Prinsesstårta, smörgåstårta, något som smakade banan och annat gott.
Sen for vi hem till Simons pappa och Sabina för att äta middag. Det blev hämtmat; pizza och hamburgare. Dock så var man inte riktigt hungrig efter kalaset.
Efter maten provade jag att spela lite GH. Sist jag spelade det var typ vid nyårs, så jag var lite ovan ;)
Då jag skulle spela så gick Simon ner till mittenplan. Så jag undrade vars han skulle gå så svarade han ner. Då säger Simons plastbror Stoffe: Inte behöver du väl Simon. Jag kan ta hand om dig.
Öhm. Okej?
Sen då jag skulle spela antingen mot Stoffe eller hans lillebror så sa någon av dem till mig: Jag ska fista dig.
Det mina damer och herrar, betyder tydligen 'Jag ska äga dig'. Vilket det inte gör i min värld...
Men nu är jag då hemma och ser på Singing Bee.

Jag med Simons pappa och Sabinas ena kisse katt
Jag med Alma

Jag, Simons pappa Tomas och Sabina
Simons faster man Tomas
Simons faster Maria

1 kommentar:

  1. Men gud vilken snygg faster Simon har!!! Värsta pinglan, eller.......hmmm kanske inte!!! Alltid kul när du lägger ut bilder, fast inte lika kul när man ser sig själv....ja ja värre saker har ju hänt. Filmen var förresten mycket bra.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...