måndag 16 mars 2009

Lab-rapporter

Sitter och kämpar med labrapporter för mikrobiologin. Inte kul alls. Men vad gör man inte för ett MVG?
Imorgon så ska vi fortsätta skriva ett CV, med inriktning mor den inriktning vi går. Suck och pust. Det blir ju samma visa som med tidningsuppdraget; superfiffigt om man har ett intresse för jakt. Om inte så blir det som för mig - igen. Just nu håller jag på med ett CV anpassat för en butik. Helt perfekt...
Sen så fick jag mejl från GratisMakeup idag eller igår om att min order inte godkänts pga felaktig värvning. Det var som f*n.
Äh nu ska jag fortsätta skriva så jag blir klar någon gång....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...