lördag 28 mars 2009

Lördag

Jag är helt bestämd över att det är söndag idag. Hela den här dagen har en slags söndagskänsla över sig. Helförvirrande för mig.
Som sagt så blev det ingen pimpling idag. Vilket var synd, för här var det då väldigt fint väder. Så jag får hoppas på att det blir av imorgon istället ;) Dck så snöar det nu, men förhoppningsvis har det slutat tills imorgon. Är som lite opraktiskt att vara ute och fiska då det snöar...

Vi har haft middagsgäster av det lite finare slaget än Jenna. Jörgens kusin Valter med flickvän är här och har ätit middag. Jag ska snart fara hem till älsklingen och vara där ikväll. Tänkte bara ta det lite lugnt hemma en stund innan jag far dit ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...