lördag 7 mars 2009

Lördag

Förlåt för väldigt dålig uppdatering (enligt mig), men får jag skylla på att jag har varit hos Simon?
Just nu plågar jag mig igenom Melodifestivalen. Egentligen har jag inget intresse av det och kan läsa sammanfattningar på Aftonbladet, men det är inte samma sak. Sen så om man ska prata med folket i skolan på måndag så är det en fördel att ha sett Melodifestivalen (ja, dom ser det).
Annars då? Mina planer var inte så speciella ikväll. Ingen film eller liknande, bara umgås med familjen. Min lillebror försvann till Dreamhack med PS3 , så det blir tyvärr inge Sing Star. Annars hade jag nog skränat för fullt nu ;)
Imorgon så ska jag möblera om på mitt rum. Är jätteless på hur det ser ut just nu. Det mesta är i kaos.

Aja. Nu ska jag se slutet på det här eländet. Ha en trevlig kväll nu ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...