fredag 13 mars 2009

Magsjuka

Tänkte bara säga att det går magsjuka här. Mamma och min lillasyster har fått. Inte det minsta lilla fräscht. Så nu kommer jag att gå omkring och vara fakesjuk.... Då vet ni det ;)

Jag var riktigt duktig idag med. Jag gick från Sörböleskolan hem till Simon, var där ett tag sedan gick vi till Coop och handlade. Sedan gick jag raka vägen hem från Coop. Riktigt duktig har jag varit ;)

Annars ikväll kommer det inte att hända så supermycket. Älsklingen kommer hit lite senare, men fram tills dess blir det nog att sitta vid datorn :)

Fick igen mitt historiaprov idag. Det gick mycket bättre än förra gången. G-gränsen var 33 p och Vg-gränsen 49 p (har jag för mig) och jag fick 41 p. Riktigt duktigt tycker jag då.
Min historialärare är även min samhällslärare så idag fick jag även reda på vad jag fick för betyg på det jag skrev till våran tidning. Jag fick betyg i tre mål från både samhälls och religionsmålen. I religion fick jag två G:n, som jag tydligen behövde. Hade inte fått nå betyg i de målen. Och i samhällsmålet jag hade nått upp till ett VG. Fick reda på att jag har VG i fyra av sex mål. De andra två målen har jag inga betyg i än, utan det fixar sig nästa vecka och då vi ska ha ett uppdrag om energi. Så mest troligen kommer jag att gå ut med ett VG i samhälls (som för övrigt tydligen ska vara svårt att få, tänk er då ett MVG...).

Nä nu ska jag fixa med lite annat på internet. Typ som GratisMakeup. Får ju snart ett presentkort på 250 kr därifrån - helt gratis. Härligt ;) Bli medlem här och samla poäng du med ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...