tisdag 31 mars 2009

Russian roulette is not the same without a gun...

Tänkte bara skriva lite snabbt innan jag far till bussen.
Innan förläsningarna igår var det helt OK. Evelina fick tillbringa x antal timmar med mig (A) Mest för att hålla mig sällskap. Sen så måste jag nämna att det här emd spelet Twister är faktiskt underhållande. Om man är den som snurrar på plattan förståss ;)
Sen så har vi IV-eleverna som kom förbi idag. Vissa var trevligare än andra helt klart. En tjej frågade "Skjuter ni riktiga djur?" Nej vi springer omkring i skogen och skjuter pappfigurer...
Sen en annan tjej ur samma grupp satt och skrek ut sin förtvivlan över att måste vara på Naturbruks. Sen så tyckte samma tjej inte om diesellukten ch tyckte att det var för mycket diesel där vi var, så vi skulle mest troligen sprängas när som helst.
Sen så har vi föreläsningarna.... Jag har varit på bra mycket roligare saker...
Egentligen var det Andreas i min klass som skulle få låna en av skolans bussar för att skjutsa in de som skulle till stan. Men kom han på föreläsningen? Nej. Så då blev Pontus + Jonte och Emil tvugna att skjutsa in mig till stan (hela vägen hem faktiskt, är ju lite lat av mig (A) ) och dom skulle egentligen till Pontus stuga, vilket blir värdens omväg för dom.
Då dm skulle skjutsa hem mig och Pontus frågade var jag bdde så svarade jag bortanför vårdcentralen. Men då vi passerade vårdcentralen och hamnade närmare nästa område så började Pontus muttra, Det här är ju inte alls A-torp... Men jag bad han släppa av mig vid busshållplatsen för att dom skulle slippa köra in. Då började ironin. Åh, vad snällt av dig att vi inte behöver köra dig enda in. Eller vill du att vi ska köra in dig i vardagsrummet?
Jag tror att det var tröttheten som spelade in.
Men jag var inte hmma förrän halv tolv inatt så jag är gode trött nu. Somnade så fort jag la huvudet på kudden.
Och nu måste jag fara till skolan och hjälpa till vid nå pimplinggrejs vi har idag.
Sorry om inlägget är extremt flummigt, men jag sover iprincip xD

2 kommentarer:

  1. Du verkar ha mkt innehållsrika dagar :) Själv så jobbar man bara.

    SvaraRadera
  2. Jag tror helt självklart att ni skjuter pappälgar!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...