söndag 15 mars 2009

Shopping

Idag fick jag äntligen ihop till 600 poäng hos GratisMaeup. Vilket innebär 250 kr hos antingen H&M, Åhléns, Kicks eller Nelly.com och jag valde Åhléns. Så typ på fredag så får jag hem ett presentkort. Lycka.
En annan grej som jag tycker är kul är att snart får jag min första betalning för bloggen, skattat och klart. Helt underbart. Då blev det ca 200 kr extra bara där (inte mycket jag vet, men bättre än inget). Så som sagt, snart får man en massa pengar.
Jag funderar på om jag ska köpa ett par jeansleggings. På sätt och vis verkar dom supersköna, men på ett annat sätt inte alls så sköna. Jag menar det är ju resår i linningen. Bara en sån sak.
Dock så såg jag jeansleggings i x antal färger inne på MQ och jag har ju 100 kr rabatt där. Borde kanske köpa mig ett par därifrån....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...