lördag 21 mars 2009

Strawberry Tonic Mask

Jag mår lite bättre idag, har då inte spytt något.
Har faktiskt varit riktigt effektiv idag. Jag har vikit tvätt, stoppat i ny tvätt i tvättmaskinen och ren tvätt i torktumlaren.
Sen så har jag lagt en ansiktsmask. Jag hade fått ett prov för ett tag sen som jag provade idag. Den heter Mario Badescu Strawberry Tonic Mask. Helt underbar. Så nu luktar ansiktet jordgubbe, ser och känns renare. Och hade jag råd hade jag beställt hem en stor förpackning från Elev på en gång. Men en stor förpackning kostar 226 kr, och det kändes lite väl dyrt.... Aja.

Nu ska jag fixa till naglarna. Dom behöver också tas hand om ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...