måndag 23 mars 2009

Vodka + redbull är inte bra för kroppen

Har lyssnat på diverse föreläsningar idag. Den ena var från Skog och Träfacket och den andra handlade om doping. Vilket faktiskt var riktigt intressant båda två.
Kvart över ska vi lyssna på SLA och sen ska vi arbeta klart med våra CVn. Har lämnat in den en gång och nu ska jag fixa till den.

Ikväll blir det att träna tror jag. Var som ett tag sen nu hehehe.... Wii:et funkar faktiskt fin fint som träningsredskap. Sen så ska jag träffa Simon.

Sen så har jag slut gratis sms + pengar på mobilen. Så då vet ni det om ni försöker få tag på mig...

1 kommentar:

  1. Jag fick en låt på hjärnan av ditt blogginlägg, jobbig!

    kolla texten till You had me - Joss Stones, du kommer förstå vad jag syftar på!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...