fredag 10 april 2009

Gaaah >.<

Nu är det inte länge kvar innan vi ska fara. Enligt Jörgen ska vi fara klockan nio ikväll, men det lär ju bli lite efter i planeringen. Men jag har varit duktig och packat allt klart nu. Allt som fattas nu är att kliva in i duschen. Känns lite fräschare på nåt sätt om man reser nyduschad. .
Och tro nu inte att ni slipper mig bara för att jag är i ett annat land. Nejdå. Det visade sig att det fanns nå typ hotspots (?) så jag kommer att blogga nån gång då och då under veckan. Så ni får ta och gå in under veckan för att se och läsa vad för spännande som händer.
Får se om jag bloggar nå mer innan vi far. Mest troligen kommer jag göra det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...