söndag 26 april 2009

Hemma

Nu är jag hemma från en trevlig kväll :) Bilder från helgen kommer upp imorgon, ska snart gå och lägga mig. Är psykat trött. Då vet ni det ;)

I veckan händer det inte så mycket. Ska plugga och skriva som en idiot. Har som sagt mycket att lämna in. Ska skriva lite imorgon i skolan under typ lunchen tror jag. Bara för att få det bort gjort...

Åh, jag höll på att glömma. Våran hon-degu är på smällen. Ser ut som om någon har tryckt in en golfboll i hennes mage. Hehe... Så snart har vi fler dagus ;)

1 kommentar:

  1. Så gulligt! Det tog lång tid att koppla vad hondegun var i sms:et! Jag saknade bindestrecket där ^^

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...