måndag 27 april 2009

Inlämning av datorn

Nu är jag hemma och gör inte så jättemycket.
Jörgen hämtade mig inne i stan för att skjutsa mig upp till solbacken för att lämna in datorn. Den är tillbaka om typ tre veckor, och då är det ingen garanti om sakerna jag hade på den kommer vara kvar. Vilket är synd, men det är inte så mycket att göra åt det...

Ikväll blir det att plugga. Jag ska börja med att göra bort labbrapporterna och sedan börja på projektarbetet...

Lägger upp bilder från i helgen senare ikväll och sen så kommer det upp ett collage med saker jag önskar mig ;) Har varit duktig och hittat lite mer saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...