tisdag 28 april 2009

Men, jag vill också ha

Dagen har faktiskt varit riktigt trevlig. Diskussionen gick faktiskt bra, och jag ska tydligen ha varit underhållande. Där ser man.
Sen efter lunch hände det inte så mycket. Jag hade engelska nationnella som gick bra det med. Jag och Jenna tyckte nästan precis likadant. Skrämmande. Vi satt ju inte ens i samma rum...
På bussen hem träffade jag på Simons mamma. Hon hade varit hos sjukgymnasten. Jag följde med henne hem för att jag hade min cykel där, som kan vara trevligt att ha hemma. Sen så hade hon fått hem Twilight på DVD. Men den släpps ju inte förrän imorgon. Hoppas jag och Jenna får våra filmer imorgon. För att hoppas på att få hem dem idag är nog för mycket att hoppas på. Sen så fick jag en Marabou 70% choklad utav Simons mamma som tack för hjälpen med bärandet av kassen ;) Lite plugg-godis är aldrig fel ;)
Sen då jag hade stressat mig hem för att hinna hem till middagen så var den inte ens klar. Hade helt glömt bort att mamma skulle komma hem sent och vi skulle göra middagen. He. Mina matkunskaper är ju inte bra. Överhuvudtaget. Så jag stod och tittade i kylskåpet efter något att ha till köttfärsen då jag skulle klia mig i på ögonlocket. Men då skulle Johhanna säga något till mig så jag vänder på mig, her fingret mot ögat och. Ja, jag glömde stänga ögonlocket så jag satte fingret mot ögat. Inte kul alls.
Sen så stekte jag upp det frysta tacosen. Hur skulle jag kunna veta att man skulle mikra eländet? Sen så att det redan var kryddat en gång och jag gjorde det en gång till gjorde ju maten bara liite kryddstarkare. Nä, jag ska hålla mig undan matlagning tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...