onsdag 22 april 2009

Oj då...

Det gick ju riktigt bra med pluggningen. Har läst ut boken snart, så det här ska nog sitta nu. Dock så tvärsomnade jag så jag tappade boken och mamma började skratta. Men jag är ju så psykat trött... Ska snart sluta läsa och sen gå och bädda till min säng. Det behövs det med ibland. Sen klockan nio börjar Mumien som jag funderar på att se. En av få filmer som får mig att vilja bli arkeolog och bibliotekarie och den enda orsaken till min besatthet av fornEgypten (och det i sin tur är orsaken till varför jag vill ha ett Ankh på min handled..). Sen så kan ju religionen Wicca har nåt med det hela att göra i sin tur. Jäkla opraktiskt det hära....

Nä nu ska jag tvärstäda lite grann. Hoppas din dag har varit fin fin :)

1 kommentar:

  1. Du har det verkligen inte lätt ^^ men jag tycker du ska tatuera in ett ankh på handleden speciellt om jag får följa med å se smärtan!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...