tisdag 7 april 2009

Shopping och middag

Goddag bloggen. Km hem för inte allför längesen, typ 20 minuter sen för att vara exakt.
Hade det supertrevligt på stan. Tog en lite tidigare buss än vad jag hade tänkt, men det gjorde inte. Blev lite stressad, men jag hann ju varva ner på bussen.
Träffade som sagt farmor ch hennes vännina inne på Carl Viktor. Väldigt trevligt. Satt och pratade om en massa minnen från då jag var liten. Blev faktiskt lite drygt efter en stund.
Då de ätit klart gick jag ch farmor till Lindex för att köpa klänningen jag provade igår. Och jag hade världens otur, den var slut. Vilket jag tyckte var helt otroligt då det fanns hur många som helst igår. Men men. Det blev en ännan klänning (se bild) + lite annat smått och gott.
Efter våran shopping åt jag, Johanna, farfar och pappa på Tattung. Farmor var bara sällskap. Som varnligt blev det tre små rätter. Supergott. Sen hade jag lite otur för farmor spillde rödvin på min jacka, så jag luktade lite alkis. Inte alls trevligt.
Men nu är jag hemma ch jackan är på tvätt. Så fort den har torkat (typ om x antal timmar) så far jag hem till Simon.
Imrgn blir det att fara förbi skolan under förmiddan så jag kan arbeta med Jenna och Malin med projektarbetet.
Har det trevligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...