måndag 18 maj 2009

Försovning

Jag lyckades försova mig i morse, så det blev ingen lång dusch, utan en väldigt kort en. Aja. Så länga jag inte kommer försent till skolan så.
Idag skiner solen så det blir att cykla till bussen. Man måste ju få sin dagliga motion på något sätt ;)

I skolan så har jag mattenationella. Suck. Turligt nog så har jag räknat 4/5 kapitel så det lär ju gå bra ändå. Men bara därför kommer hela provet vara baserat på det jag inte pluggat...

Förhoppningsvis är det en kort dag idag så jag hinner med någon av de tidiga bussarna.

Nu ska jag torka håret och sen är det dags för frukost. Ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...