fredag 22 maj 2009

God natt

Jag vet att jag inte borde vara uppe såhär sent, även fast jag är ledig. Hela min sömnrytm blir rubbad. Vilket inte är bra... Men men. Jag får ta och sova länge imorgn ;)
Har varit hemma hos Simon och spelat lite spel och sett på film. Kommer inte ihåg namnet på den, men den var då klart se värd. Får fråga Simon imrgn om vad den hette :)
Nu är det bara en vecka kvar precis innan jag fyller år. Och redan i början av nästa vecka får jag en av mina presenter, ringen från Simon (som bara är just en present och inget annat).

Nä nu ska jag sova. God natt.

Bilder från i helgen:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...