fredag 29 maj 2009

Happy birthday to ME

Woho. Idga fyller jag år. Ett år närmare halvvägs till 40 ;) Känns ju nästan hemskt...
Det är sex år sen jag fick min sköldpadda. Holy crap. Och enligt butiken kommer han leva i ytterliggare 29 år till, men med tanke på att de hade fel om hans storlek så lär de ha fel om åldern med...

Dagens planer:
Snart: Duschen
Sedan: Begravning
Efter det: Stan
Lite senare: Middag på Tattung med de närmsta vännerna och sedan bio. Vi har inte riktigt kommit överrens om vilken film....

Sen så fick jag av ett community som jag är medlem i, hyra en film gratis från Hemmakväll. Måste bara komma på en dag att hyra filmen på... Åker till Norge på söndag och kmmer inte hem igen förrän på onsdag.

Men hur som helst. Det är min födelsedag idag och jag ska fira den med vännerna. Bättre kan det inte bli ;)

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...