söndag 3 maj 2009

Hemma igen

Nu är jag äntligen hemma igen från Fällfors. Helgen har varit riktigt lugn faktiskt. Jag kom dit i fredags. Då hände det inte så jättemycket. Jennas pappa skjutsade in mig till stan. Oturligt nog så tog det ett tag innan min buss gick,s å jag strosade runt där en stund.
Då jag var framme i Byske kom farmor och hämtade mig. Men innan vi for till Fällfors så handlade vi lite grann. Och ja, det blev en B&J ;)
Sen så igår kväll for vi förbi pubkvällen inne i Fällfors. Jag är ledssen, men det var inte kul alls. Det var ju inge folk där alls. Det som stod för underhållningen var alla bilar som for förbi. Det hade varit en biltävling i närheten, och det var inte bara en massa vrak där, utan en hel del snygga bilar. Så nu vet farmor och farfar vad jag vill ha då/om jag tar körkortet ;)
Idag så blev det lite övningskörning med farfar. Jag har blivit riktigt duktig på att hålla mig på rätt sida va vägen (inget burnout här inte (jenna förstår vad jag menar ;) )) och att starta. Sen så körde jag faktiskt inom hastighetsbegränsningen, faktiskt.

Nä nu ska jag ta och deklarera. Ska ju tydligen vara inne imorgon?
Bilder kommer upp senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...